My-TOC update Februari 2015
My-TOC update Februari 2015
 
Beste Bibliothecaris,
 

My-TOC heeft, als kennistransfer systeem, in de afgelopen periode weer een aantal uitbreidingen ondergaan. Deze hebben wij samengebundeld in de versie 15.02 die we in februari ter beschikking stellen.

 

In deze nieuwsbrief:
 
 

iPad app ervaringen

In december vorig jaar is onze iPad app ter beschiking gekomen voor alle organisaties die gebruik maken van de My-TOC Full Function versie. Vanuit Apple's App-Store kunnen alle gebruikers zelf de app downloaden en installeren op hun eigen iPad. Men heeft dan de beschikking over de snelste manier om up-to-date te blijven op het eigen vakgebied.

 

We zouden het leuk vinden als u enige ervaringen met het gebruik van de app met ons zou willen delen. Zowel ter verbetering van de app, voorzover dat nodig is, als het delen van succesverhalen. U kunt uw bijdrage kwijt via: info@my-toc.com.

 

De My-TOC app kunt u downloaden via de App-Store.

 
 

De functie "Niet verzonden e-mails" is uitgebreid

De huidige functie toont op het scherm een aantal basisgegevens betreffende een inhoudsopgave die door het My-TOC systeem niet herkend en verstuurd is. Door extra informatie te laten zien bij een niet verstuurde inhoudsopgave kan een beheerder een beter inschatting maken hoe de desbetreffende inhoudsopgave gekoppeld dient te worden.

 

Door te klikken op de link <koppelen>, achter een niet verzonden inhoudsopgave, komt de volgende informatie beschikbaar:

  • Onderwerp, de inhoud van de onderwerpsregel van de e-mail,
  • Datum ontvangen,
  • Afzender, compleet afzender e-mail adres.

 

Deze gegevens dienen een beheerder voldoende informatie te verstrekken voor het koppelen van de niet verzonden inhoudsopgave aan de juiste tijdschrifttitel.

 

Na de keuze van een tijdschrifttitel kan de beheerder de herkenningsvelden, E-mailadres en Onderwerp, aanpassen zodat de volgende binnenkomende inhoudsopgave wel goed herkend wordt en direct doorgestuurd.

 
 

Stop verzending alle e-mails

Het inrichten van My-TOC bij een organisatie gaat over het algemeen stapsgewijs, waarbij na invoering van tijdschrifttitels en gebruikers de verzending van inhoudsopgaven automatisch van start gaat. Dat is niet in alle gevallen gewenst. Daarvoor hebben we My-TOC voorzien van een 'Stop-knop' die alle verzending van inhoudsopgaven binnen de eigen organisatie tegengaat.

 

Pas nadat de beheerder tevreden is over alle invoer van tijdschrifttitels, groepen en gebruikers kan met één druk op de knop de verzending van de inhoudsopgaven gestart worden.

 
 

Vrijgeven titels buiten de eigen organisatie

Deze functie is al sinds een tijd een grote wens vanuit de My-TOC gebruikersgroep. De groep bestaat sinds de eerste bijeenkomst voor een groot deel uit deelnemers die de wens hebben elkaar te helpen door het delen van werkzaamheden.

 

My-TOC maakt het vanaf 2015 mogelijk dat een door 'organisatie X' ingevoerde tijdschrifttitel gebruikt kan worden door alle andere aangesloten organisaties, zonder extra werkzaamheden. Op brancheniveau is deze functionaliteit door Timbers binnen My-TOC in te stellen. Deze functie zorgt voor tijds- en dus kostenbesparing.

 
 

Nieuwe online app handleiding

Al enige tijd staan de handleidingen voor het gebruik van My-TOC online. Naast Quick-start documenten en checklisten zijn ook uitgebreide handleidingen voor beheerders en gebruikers beschikbaar.

 

Sinds januari is daar ook de handleiding voor de My-TOC iPad app aan toegevoegd. Alhoewel onze app uitblinkt in eenvoud, leek ons een korte handleiding toch een nuttige aanvulling op de bestaande handleidingen. U vindt de app handleiding via onze manual website.

 
 

Usergroep bijeenkomst in mei 2015

De eerste bijeenkomst van de usergroep hebben wij gepland op donderdagmiddag 21 mei a.s. De vaste bezoekers krijgen een uitnodiging toegestuurd inclusief plaats en tijd. Wilt u ook deelnemen aan de usergroep, meld u zich dan bij ons aan via het volgende e-mail adres: info@my-toc.com.

 
 

Enthousiast over My-TOC? Deel deze nieuwsbrief!

Het doorsturen van inhoudsopgaven naar een besloten groep is toepasbaar in vele branches. Bent u enthousiast over My-TOC en de App, deel dan deze nieuwsbrief met uw professionele netwerk. Al vanaf € 0,-- kunnen ook anderen kennismaken met dit efficiënte systeem voor de verspreiding van inhoudsopgaven, attenderingen enz. De aanmeldprocedure voor My-TOC staat hieronder vermeld.

 
 

My-TOC gratis uitproberen voor uw organisatie?

Wilt u ook de gebruikers in uw organisatie voorzien van de meest actuele wetenschappelijke en praktijkinformatie, waaronder inhoudsopgaven en attenderingen, meldt u zich dan bij ons aan. Dat kan al vanaf € 0,-- voor maximaal 50 eindgebruikers. Een e-mail sturen is het enige dat u hoeft te doen. My-TOC is webbased dus direct te gebruiken. Mail snel naar: info@my-toc.com.

 

Vermeld de volgende gegevens in de e-mail:

 

Naam: Uw eigen naam
Organisatie: Naam instituut/bedrijf, het vestigings- en postadres
Indien toepasselijk: Uw BPZ- en/of CCZ-nummer
Uw zakelijke e-mail adres
Uw zakelijke telefoonnummer

 

Mochten 50 eindgebruikers niet voldoende zijn voor u, of wilt u gebruik gaan maken van de Full-function versie, neem dan rechtstreeks contact met ons op. E-mail of bel met Ruud Snelleman van Timbers.

 

Contactgegevens Ruud Snelleman
E-mail: info@my-toc.com
Tel: 06 - 44 508 405


Met vriendelijke groeten,
Timbers Internetdiensten
Ruud Snelleman en Menno But

 
 
Afmelden My-TOC is een product van Timbers Internetdiensten Contact