Wijzigingen rondom My-TOC
Wijzigingen rondom My-TOC
 

Beste Bibliothecaris,

 

Een nieuw jaar met nieuwe voornemens, ook voor het e-mail distributie systeem My-TOC. Afgelopen jaar hebben wij, de bouwers van My-TOC, veel bibliothecarissen gesproken, mail contact gehad en inspiratie opgedaan in ander bedrijfssectoren. In deze nieuwsbrief brengen wij u op de hoogte van wijzigingen en aanpassingen die wij in 2013 door willen voeren rondom het My-TOC product.

 

Verfijning prijsstaffeling
Vaste facturatie data
Verlaging van de prijzen
Betaalde Basic-versie vervalt
2013 brengt evenwicht in Functionaliteit en Prijs
My-Toc Basic versie gratis gebruiken!

 

 
 

Verfijning prijsstaffeling

We bieden in 2013 de prijsstaffels verfijnd aan, zodat bij groei mogelijke prijspieken zoveel mogelijk vermeden worden. In plaats van vier staffels bieden we tien staffels aan (0-100, 100-200, 200-300, 300-400, 400-500, 500-600, 600-700, 700-800, 800-900 en 900-1.000).

Boven duizend eindgebruikers worden aparte contracten aangeboden.

 
 

Vaste facturatie data

Als peildatum voor een pro-forma factuur hanteren we 1 juli van een desbetreffend jaar. We sturen onze klanten een overzicht met het aantal eindgebruikers en de kosten die daarmee gemoeid zijn voor het daaropvolgende jaar. Op basis van deze pro-forma ‘factuur’ kunnen onze klanten dan het budget voor het komende jaar vaststellen. Op 1 november van hetzelfde jaar vindt de definitieve peiling plaats en bij afwijkingen in het aantal gebruikers wordt de factuur aangepast. Het een en ander in overleg met de klant.

 
 

Verlaging van de prijzen

De huidige kosten per gebruiker, en daarbij de totaalkosten per instelling, worden op dit moment voor de geboden functionaliteit van de Full-function versie te hoog geacht. Wij hebben dan ook gemeend de prijzen aan te passen aan de huidige wensen en mogelijkheden, afgestemd op spreiding van onze investerings- en exploitatiekosten.

 

We bieden de Full-function versie van My-TOC in 2013 aan voor de prijs van de huidige betaalde Basic versie, zijnde € 1,60 per persoon per jaar exclusief BTW. De komende drie jaar breiden wij de My-TOC Full-function versie verder uit en voeren een prijsverhoging van 15% per jaar door. De inflatiecorrectie is in deze prijs nog niet opgenomen. De huidige kortingspercentage’s voor BMI bibliotheken en non-profit instellingen blijven gehandhaafd.

 

Na drie jaar zal er samen met de BMI bibliotheken gekeken worden naar de verdere doorontwikkeling van My-TOC en mogelijke prijsverhogingen of -dalingen. Indien het aantal gebruikers van het My-TOC systeem voldoende toeneemt kunnen wij de prijs per persoon op nivo houden of zelfs laten dalen.

 
 

Betaalde Basic-versie vervalt

Vanwege transparantie en keuzemogelijkheden voor onze klanten voeren we een vereenvoudiging in het aantal versies van My-TOC door. Wij bieden in 2013 de betaalde Basic-versie niet meer aan en de Extra versie zetten wij voorlopig in de ‘ijskast’.

 

My-TOC bestaat in 2013 uit twee varianten, de gratis Basic-versie beperkt tot 50 eindgebruikers en één betaalde variant n.l. de Full-function versie. De Full-functie versie bieden we in 2013 aan voor de prijs van de Basic versie uit 2012. Zodra de Full-function versie een ‘volwassen’ aanbod van functionaliteiten kent zullen we een afgeslankte versie in het leven roepen, de Extra versie. Dit om instellingen die met minder functionaliteiten uit de voeten kunnen een passend product, met bijbehorende prijsstelling aan te kunnen bieden.

 
 

2013 brengt evenwicht in Functionaliteit en Prijs

2013 start voor u met een passend aanbod rondom het My-TOC systeem waarbij we functionaliteit en bijbehorende kosten in een evenwichtig pakket aanbieden.

 
 

My-Toc Basic versie gratis gebruiken!

Wilt u ook de gebruikers in uw organisatie voorzien van e-mail maatwerk (b.v. inhoudsopgaven) meldt u zich dan bij ons aan. Dat kan al vanaf € 0,-- voor maximaal 50 eindgebruikers. Een e-mail sturen is het enige dat u hoeft te doen. My-TOC is webbased dus snel te gebruiken, mail snel naar: info@my-toc.com.

 

Vermeld de volgende gegevens in de e-mail:

 

Onderwerp: Aanvraag My-Toc Basic
Naam: Uw eigen naam
Organisatie: Naam instituut/bedrijf en het adres
Indien toepasselijk: Uw BPZ- en/of CCZ-nummer
Uw zakelijke e-mail adres
Uw zakelijke telefoonnummer

 

Mochten 50 eindgebruikers niet voldoende zijn voor u, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Bij meer dan 1.000 gebruikers werken we voor u een apart kostenplaatje uit. E-mail of bel met Ruud Snelleman van Timbers.

 

Contactgegevens Ruud Snelleman:
E-mail: info@my-toc.com
Tel: 06 - 44 508 405


Met vriendelijke groeten,
Timbers Internetdiensten
Ruud Snelleman en Menno But

 
 
afmelden My-Toc is een product van Timbers Internetdiensten contact